torsdag 12 mars 2015

代々木公園 Yoyogi-Parken

Körsbärsblommorna här i Japan har börjat blomma och staden har börjat blivit lite med rosa för varje dag! Underbart! Fortfarande lite kallt för min smak dock...

Jag sa ju i mitt förra inlägg att jag skulle få hjälp att ta foton men vet ni vad, han är egenföretagare och bara för att jag har vårlov så betyder det inte att han får det lugnare, så det har inte hänt...
Men! Inte hänga läpp för det! Jag försöker föra in i rutinerna att ta foton osv. och jag vill verkligen blogga så nu ska jag verkligen ta upp det! Kluvet ligger i att föra in det i vardagsrutinerna....

Åh, vet ni vad! Min mamma kommer till Japan nästa vecka! Det ska bli så roligt!

Alla bilderna är tagna av mig när jag var i Yoyogi parken i förra veckan.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar