fredag 21 februari 2014

Castlevania @ Lounge

Hej!
Just nu sitter jag, en till tjej och några pojkar nere i lounge (vardagsrummet) och spelar SNES spel på den stora TV:n.
Spelet vi spelar nu ska vara en av de svårare spelen till SNES och jag sitter mest bara och tittar på/hejar medan gamer-killarna spelar. Tydligen ska de inte sova fören de klarar ut hela spelet. Eftersom min pojkvän har åkt till Hawaii med några vänner från skolan så tänkte jag att jag också kan vara uppe till de klarar av spelet (ända sedan jag började bo med min pojkvän har jag haft det svårt att somna utan honom, det är läskigt på något vis att vara ensam...)

Hi!
Right now me, another girl and some boys are playing some SNES games on the big screen in the Lounge room (living room). 
The game we are playing right now are one of the more difficult ones to the SNES console, so I am mostly just watching/cheering on while the gamer-boys plays. Apparently they are now allowed to sleep before they have finished the whole game. 
Since my boyfriend have gone to Hawaii with some friends from school, I taught that I could also stay up til they finish the game (ever since I started living with by boyfriend I have hed a hard time sleeping alone, it is scary somehow)

Jag med spelet i bakrunden // Me with the game in the background

Min vän Katsuki och jag // My friend Katsuki and I

Vi är söta :-) // We are so cute

2 kommentarer: