söndag 9 februari 2014

Mjuka vinterhänder med Ro's Argan Body Conditioner

Såhär i mitten av februari tänker jag mig att mångas handkrämer börjar ta slut. Men eftersom vi är på väg mot våren så tänker man efter lite extra över om man verkligen behöver köpa en sista handkräm för säsongen, eller om man klarar sig.
För er har jag ett superbra tips som jag faktiskt har hållit på med hela vintern (för att se om det verkligen skulle fungera eller inte).

Jag hatar att klägga på mig krämer på händerna, just för allt klägg, men även för att man får sådan handsvett och för att jag av någon konstig anledning tar på mig krämen innan jag får för mig att tvätta händerna, och sköljer då bort all produkt som jag har tagit mig tid att applicera på händerna. Men så kom jag över Lush's 'Ro's Argan Body Conditioner', den som man använder i duschen på kroppen för att slippa allt krångel med body butter.
Första gången jag testade den; Himmelriket! Man får sådan perfekt mjuk hud plus att den luktar gudomligt! Men så tänkte jag; om man kan använda den här produkten istället för body butter så borde det väl gå lika bra att använda den istället för handkräm också? Jovisst gick det superbra!
Man får hur mjuka och lena händer som helst utan all klägg och kladd och handsvettningar!




Hur jag använder den:
Efter att du noggrant har tvättat händerna, ta ca en matsked med body conditionern och applicera på händerna (som med tvål). Skölj sedan bara bort det med varmt eller ljummet vatten så har du väldens bästa feel på händerna! Supernice!

Genom att klicka här kommer du till Ro's Argan Body Butter på Lush.se 

1 kommentar:

  1. Fick en test av Ro's Argan senanst jag var på lush. Har inte provat i duschen än utan bara på händerna och måste hålla med dig, Superbra tips!

    SvaraRadera