måndag 24 februari 2014

Bara en vanlig dag (JPN 1:45)

Senaste tiden har jag varit rätt pigg på att testa gula naglar. Så idag kände jag att jag skulle ta mig energin att måla naglarna gula, eftersom att jag ju faktiskt redan hade en flaska med gul lack. 
Men då så ska ju såklart den gula ta slut mitt i när man målar naglarna! (så himla typiskt!) 
Ska ta bort lacken igen så fort lacken har stelnat helt (eftersom det går mycket smidigare att få bort den då). Tror nog att jag ska köpa en ny flaska med gul lack i morgon kanske, jag har ju även slut på tvättmedel så det blir nog perfekt. 

Något annat som jag har fastnat totalt för just nu (lite som en my-boom, som det kallas i Japan) är banankaka! Helt ärligt, hur gott är inte det egentligen?  Sen är det ju dessutom super enkelt att laga! mmh, mmh!

Sen kommer min älskling hem från Hawaii i morgon!!! Åh, vad jag har saknat honom! Ska ge honom bamsekramar när han kommer hem! 

puss och kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar