måndag 3 mars 2014

Gelato Pique

Hej och hopp!
Pojkvännen kom hem säkert från Hawaii, men han hade tyvärr med sig en förkylning och smittade mig direkt! Det är därför inte har uppdaterat här på bloggen på ett tag.

Men just som när man är sjuk blir man ju extra sugen på mysiga pyjamaser, så spenderade en ganska lång tid framför Gelato Pique's e-shopping sida och drömde...
För er som inte känner till Gelato Pique så är det en Japansk room wear märke som har de absolut mjukaste och fluffiga kläder någonsin! Är verkligen förälskad i det märket, tyvärr är det dock lite åt det dyra hållet, och jag har inte alla pengar i världen att spendera på pyjamaser, även om jag gillar pyjamaser väldigt mycket.
Jag kom i alla fall fram till att jag ville ha två (eller ja, tre egentligen) kläder som jag "absolut måste" köpa från dem när jag har råd (fniss);

Fluffiga pyjamasbyxor  5880JPY (ca 375SEK) 

Shorts 4410JPY (ca. 281SEK) // top 5880JPY (ca. 375SEK)

Är de inte absolut underbara? Min mormor är också ett fan av Gelato Pique, så om jag går tillsammans med henne så brukar hon köpa ett par åt mig också, hehe. Det kanske blir att jag försöker locka ut henne någon gång under Mars så kanske hon eventuellt köper dessa till mig. Jag hoppas på det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar